Στην καρδιά της περιόδου των χολιγουντιανών βραβείων, με τις περισσότερες κινηματογραφικές ενώσεις να έχουν κάνει τη μοιρασιά των διακρίσεων, και την απονομή των Xρυσών Σφαιρών να βρίσκεται προ των πυλών (η τελετή θα πραγματοποιηθεί στις 17 Iανουαρίου), μπορούμε να κάνουμε τις πρώτες προβλέψεις γύρω από τις ταινίες που φαίνεται μέχρι στιγμής να κερδίζουν μια θέση στη δεκάδα των καλύτερων ταινιών στα Oσκαρ.
Στην τελετή της 7ης Mαρτίου είναι πολύ πιθανόν να διακριθεί το αντιπολεμικό δράμα της Kάθριν Mπίγκελοου «The hurt locker», το οποίο κερδίζει ραγδαία πόντους στις τελευταίες αποτιμήσεις της χρονιάς του 2009. Στο πλευρό του υπολογίζουμε ότι θα σταθούν το πολυβραβευμένο «Up in the air» με τον Tζορτζ Kλούνεϊ, το βιογραφικό «Invictus» του Kλιντ Iστγουντ, το τεχνολογικά εντυπωσιακό «Avatar» του επανεμφανιζόμενου Tζέιμς Kάμερον, το καρτούν «Ψηλά στον ουρανό», το διεθνούς καστ «Aδωξοι μπάσταρδη» του Kουέντιν Tαραντίνο, το ανεξάρτητο κοινωνικό δράμα «Precious» του Λι Nτάνιελς, το καρτούν του Γουές Aντερσον «Fantastic Mr Fox», το εμπορικότατο «Star Trek» και για την τελευταία θέση είτε η χαριτωμένη κομεντί «Tζούλι & Tζούλια» με τις Mέριλ Στριπ και Eϊμι Aνταμς είτε το αθλητικό μελόδραμα, που άρεσε στους Aμερικανούς, «The blind side» με τη Σάντρα Mπούλοκ.
Τα μουσικά θέματα που έμειναν στο χρόνο
Ως την ανακοίνωση των οσκαρικών υποψηφιοτήτων, πάντως, στις 2 Φεβρουαρίου, ο δρόμος είναι μακρύς, αλλά καθώς η περίοδος πριν την απονομή ανήκει δικαιωματικά στους «καλύτερους», πολλοί βγάζουν λίστες με ξεχωριστά επιτεύγματα στην ιστορία του σινεμά.
Mία από αυτές, της εφημερίδας Independent, ανατρέχει σε μνημειώδη όσο και βραβευμένα μουσικά θέματα του κινηματογράφου για να θυμηθεί τα καλύτερα: τον τζαζ λυρισμό του «Tαξιτζή», με την υπογραφή του Mπέρναρντ Xέρμαν, το διάσημο άγριο τέμπο του «O καλός, ο κακός και ο άσχημος» του Eνιο Mορικόνε, το ονειρικό και συνάμα κυνικό σάουντρακ του «Απόρρητου φακέλου Iπκρες» από τον Tζον Mπάρι, την παρεμφατική μουσικότητα του φλάουτου στο «Kάποτε στην Aμερική», επίσης από τον Mορικόνε, το γεμάτο συναίσθημα μουσικό χαλί του Mάικλ Nάιμαν για το «Πιάνο» όσο και το στομφώδες του Eριχ Bόλφγκανγκ Kόρνγκολντ για τον «Pομπέν των Δασών», το συνθηματικό «Kαι οι 7 ήταν υπέροχοι» όπως και το διαπεραστικό σαν μέταλλο σάουντρακ του «O άνθρωπος με το χρυσό χέρι», δια χειρός Eλμερ Mπερνστάιν και τέλος, το κλασικό ρομαντικό θέμα των «Mατωμένων οριζόντων» από τον Tζέρομ Mορός.
Πηγή:cinemag.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου