Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Amanda Seyfried is a Woman We Love


(από το τελευταίο τεύχος του περιοδικού Esquire)

Εξαιτίας αυτών των ματιών, και αυτού του χαμόγελου – ακόμα κι αν είναι γεμάτο με φαγητό. Είναι γεγονός ότι η πρωταγωνίστρια του Big Love θα γίνει μία (ακόμα πιο) όμορφη 32χρονη γυναίκα.

Όταν βρέχει στο L.A., κανείς δεν κατηγορεί κανέναν και για τίποτα. Η αποπνικτική και ευγενής συμφωνία με την φύση έχει τότε καταστραφεί, και όλοι προσπαθούν απλά να τα βγάλουν πέρα. Έτσι, τώρα που βρέχει για 5 μέρες, η Amanda Seyfried εμφανίζεται κουκουλωμένη, κουμπωμένη μέχρι πάνω, με μια πλεχτή τσάντα στον ώμο της, εμφανίζεται και με ένα μικρό χαμόγελο. “Εσύ είσαι”, λέει, στο parking, μέσα στη βροχή, προσφέροντας το χέρι της, μικρό και κρύο, σαν κουτάλι του τσαγιού. Μόνο τότε σου επιτρέπει να πάρεις μια γεύση από τα μάτια της. Ή απλά την κλέβεις. Ποιος μπορεί να πει; Τα μάτια απαιτούν κάτι. Εκλιπαρούν για ένα χαμόγελο.

Σ’ αυτές τις πρώτες στιγμές, έξω από το γεμάτο κόσμο gourmet μαγαζί στο Hollywood, η Seyfried δεν λέει τίποτα συγκεκριμένα. Δεν είναι ότι δεν έχει να πει τίποτα. Μπορεί να βάλει σε λειτουργία την φλυαρία όποτε θέλει. Είναι, απλά, ότι το σχέδιο ήταν να κάτσουμε έξω. Γι’ αυτό, υπάρχει ένας αναστεναγμός και ένα είδος σκατά-το-πιστεύεις σκουντήματος. Τα μάτια της ψάχνουν για ένα μέρος να καθίσουμε και να μιλήσουμε.

Αυτή είναι: η 24χρονη ηθοποιός που προέκυψε από την έφηβη sexy κόρη του Big Love. Ήταν η πιο αξιομνημόνευτη από τα υπόλοιπα mean girls της Tina Fey, η οποία ήταν η χαζή. Το πιο αξιομνημόνευτο σώμα το εγκλήματος στο περσινό Jennifer’s Body, η οποία ήταν η άπορη-needy. Η ηλιόλουστη νεαρή κόρη της Meryl Streep στο νοσταλγικό Mamma Mia. Ίσως οι μέρες που έπαιζε την έφηβη να έχουν τελειώσει, με το έντονο και sexy πέρασμά της ως call girl στην ταινία Chloe. Ακριβώς εκεί, στο αμυδρό φως του υγρού απογεύματος, είναι η Amanda Seyfried, κρυφοκοιτάζοντας μέσα στις πόρτες της βιομηχανίας που δεν μπορεί να αποφασίσει αν είναι ανοιχτές.

Επιτέλους εντοπίζει ένα έρημο bar, το οποίο δεν σερβίρει μεσημεριανό. Βγάζει και ανοίγει ένα πλαστικό κουτί, το οποίο περιέχει κάτι φαγώσιμο. “Είμαι σε δίαιτα ωμοφαγίας,” λέει, σηκώνοντας τα φρύδια της για να κάνει τα μάτια της να φαίνονται ακόμα μεγαλύτερα. “Είναι έντονο. Και κάπως απαίσιο. Χθες για μεσημεριανό; Σπανάκι. Μόνο σπανάκι. Σπανάκι και κάτι σπόρους.” Λέει την τελευταία λέξη, σπόρους, τραβώντας την και ξύνοντας την μύτη της, κάνοντας την λέξη να ακούγεται σαν κωμική ανακάλυψη. Η Seyfried βαδίζει σα να είναι η μοναδική που δεν ξέρει πόσο αξιολάτρευτη και πανέμορφη είναι.

[…]

Καταφθάνουν τα ποτήρια με το νερό. Αρχίζει να τρώει το φαγητό που έφερε. “Είμαι BFF (best friend forever),” λέει. “Παίζω μια BFF. Αυτό κάνω. Έχω ένα μενταγιόν από το Jennifer’s Body που γράφει BFF. Αυτός ήταν ο ρόλος μου εκεί.”

Όχι στο Chloe, δεν είναι. Στο Chloe παίζει ένα call girl, που προσλαμβάνεται από μία γυναίκα (Julianne Moore), για να αποπλανήσει τον άντρα της (Liam Neeson). Η Seyfried αρκετές φορές εμφανίζεται στην ταινία γυμνή ή ημίγυμνη.

Η κουβέντα γυρνάει στο ότι φεύγει. Εγκαταλείπει το Big Love έπειτα από την 4η χρονιά της και ετοιμάζεται να μετακομίσει στη Νέα Υόρκη. “Θυσίασα έξι χρόνια στο L.A.,” λέει. “Έκανα την δουλειά μου εδώ πέρα. Έκανα επαφές και την δουλειά που έπρεπε να κάνω. Αλλά ήρθα εδώ στα 18 μου. Φεύγω από δω στα 24 και νιώθω τυχερή που δεν ήταν περισσότερο.”

Το άγχος της αυξάνεται καθώς μιλάει. Ανοίγει την τσάντα της και βγάζει ένα Lexapro. Το κόβει στη μέση, βγάζει και ένα αντισυλληπτικό και τα καταπίνει και τα δύο. “Ναι, ναι, είμαι αγχώδης,” λέει. “Και ναι, παίρνω αντισυλληπτικά.” Κοιτάει με τα τεράστια μάτια της προς τα πάνω. Νερό τρέχει από τη στέγη. Τα μάτια της δείχνουν να ψάχνουν τον ήχο και σε κάνει να αναρωτιέσαι τι σκεφτόταν όταν κοιτούσε τον φωτογράφο που τραβούσε τις φωτογραφίες που θα έκλειναν αυτές τις σελίδες. “Έμαθα πριν πολύ καιρό ότι οι φωτογράφοι δεν είναι θέατρο. Δεν είναι ηθοποιία. Είναι προσποίηση. Προσποιούμαι ότι κοιτάζω κάποιον, που κοιτάζει εμένα, κάποιον που με βλέπει ως εξαιρετικά έξυπνη και περιπετειώδης.”

Κοιτάει το ταβάνι. “Ακούγεται σα να τρέχει από τους τοίχους,” λέει. Όταν ήταν 18, τα μάτια της μεταφέρανε αθωότητα. Όταν θα είναι 32, θα τα χρησιμοποιεί για έναν άντρα. Τώρα, είναι ένα μέτρο της ανησυχίας, ένα μέτρο της απορίας. Τα μάτια της απαιτούν κάτι, εκλιπαρούν για ένα χαμόγελο. Τα μάτια της είναι ελκυστικά και ωραία, σαν δύο αλεξίπτωτα.


του Tom Chiarella
(πηγή: http://www.esquire.com/features/amanda-seyfried-pictures-0410#img)



Η Amanda Seyfried θα βραβευτεί στο ShoWest ως πρωτοεμφανιζόμενη γυναίκα της χρονιάς.
"Η ποικιλία στους χαρακτήρες που έχει υποδυθεί η Seyfried και ο δυναμισμός των ερμηνειών της, την μετέτρεψαν γρήγορα σε μια από τις πιο hot και δυναμικές ηθοποιούς των τελευταίων χρόνων." Είπε ο διευθυντής Robert Sunshine.

Δεν υπάρχουν σχόλια: